ΚΤΕΛ για το λαό

Είναι γνωστό πως η μεταφορά του ΚΤΕΛ στην Γεωργίου Παπανδρέου δεν έγινε για την εξυπηρέτηση των Γιαννιωτών και άλλων επιβατών. Έγινε για να πιέσουν και να επιβάλουν την ντε φάκτο οικοδόμηση της περιοχής. Καθώς πολλοί μέτοχοι του ΚΤΕΛ έχουν αρκετά στρέμματα στην περιοχή, τεράστιας οικονομικής αξίας. Μεταξύ αυτών και ο Α΄ αντιπρόεδρος της Βουλής , βουλευτής Ιωαννίνων Β. Αργύρης, που στήριξε και στηρίζει την μεταφορά του ΚΤΕΛ.

Αυτή η λύση της μεταφοράς των ΚΤΕΛ στην Γεωργίου Παπανδρέου έρχεται σε σύγκρουση με τα συμφέροντα των επιβατών , λόγω χρόνου και χρήματος. Με αποτέλεσμα οι επιβάτες κατά βάση να χρησιμοποιούν άλλα μέσα μεταφοράς , παρά να πάνε με το ΚΤΕΛ. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μειωθεί η κίνηση και τα εισιτήρια του ΚΤΕΛ

Ετσι το Δ.Σ του ΚΤΕΛ αποφάσισε να κόψει τους εισπράκτορες σε πάρα πολλά δρομολόγια με αποτέλεσμα την δουλειά των εισπρακτόρων να την κάνουν οι οδηγοί, παρά και έναντι του ΚΟΚ. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να εμφανίζονται εικόνες που θυμίζουν το 1950-60 , παρά ένα σύγχρονο και μοντέρνο ΚΤΕΛ με αναβαθμισμένες τις υπηρεσίες του στον επιβάτη.

Με επιβάτες που πληρώνουν πανάκριβα τα εισιτήρια , παρόλη την μείωση των ωρών των ταξιδιών , λόγω Εγνατίας, ενώ θα περίμενε κανείς να μειωθούν.
Πληρώνοντας πανάκριβα και τα προϊόντα στα μαγαζιά που σταθμεύουν τα λεωφορεία, Δίνοντας το δικαίωμα στους επιβάτες να σκέφτονται διάφορα για την ικανότητα του ελληνικού δαιμόνιου να ενισχύει το ταμείο και ειδικότερα στην συγκεκριμένη περίπτωση το ταμείο των ΚΤΕΛ.


Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ζητάει:

  • να σταματήσει τώρα ο «φεουδαρχικός» τρόπος λειτουργίας των ΚΤΕΛ.
  • Καλεί τους μαζικούς φορείς και ιδιαίτερα το εργατικό κίνημα να πάρει αγωνιστικές πρωτοβουλίες για ΚΤΕΛ σύγχρονα, δημόσια και λαϊκά.
  • Να επανέλθουν οι εισπράκτορες
  • Να μειωθούν τα εισιτήρια

Σχόλια